O systemie

  • Prosta obsługa
    procesu reklamacyjnego
  • Pełna
    personalizacja formularzy
  • Automatyczne
    powiadamianie
  • Wygodny
    moduł klienta
    • Prosta obsługa procesu reklamacyjnego

      Obsługa procesu reklamacyjnego

      System wwReklamacje oferuje jedyną w swoim rodzaju możliwość kompleksowej obsługi procesu reklamacyjnego. Już od pierwszego logowania zapewnia wszelkie narzędzia niezbędne do sporządzenia zgłoszenia. Dzięki innowacyjnym rozwiązaniom umożliwia szybkie przyjęcie każdej reklamacji i sprawne jej rozpatrzenie.

      System magazynuje wszystkie zgłoszenia w jednym miejscu, monitoruje terminy ich realizacji oraz udostępnia klientom informacje o statusie reklamacji. Pozwala to oszczędzić czas i zmniejszyć koszty, a przede wszystkim podwyższa standard obsługi klienta.

    • Pełna personalizacja formularzy

      Formularz reklamacji

      Kreator formularza umożliwia opracowanie arkusza reklamacji idealnie dopasowanego do potrzeb. Każda branża charakteryzuje swoje produkty za pomocą określonej specyfikacji. System wwReklamacje pozwala dostosować kryteria formularza zarówno do typu towaru, jak i sposobu funkcjonowania sklepu. Dzięki temu powstaje kompletny i przejrzysty dokument, za sprawą którego przyjęcie zgłoszenia reklamacyjnego zajmuje tylko chwilę.

      Co więcej, system pozwala rozszerzyć listę statusów reklamacji, dzięki której określany jest etap realizacji zgłoszenia – od jego przyjęcia, aż do odbioru towaru przez klienta.

    • Automatyczne powiadamianie

      Powiadomienia o reklamacjach

      Żadna reklamacja nie zostanie pominięta! System sam porządkuje zgłoszenia według terminu realizacji i informuje użytkownika z odpowiednim wyprzedzeniem, gdy zbliża się czas przewidziany na rozpatrzenie reklamacji. Ponadto istnieje możliwość zmiany w dowolnym momencie terminu oznaczania reklamacji jako ważnych oraz krytycznych.

      System może również automatycznie powiadamiać klienta o każdej zmianie statusu. Wystarczy, że w formularzu reklamacyjnym poda swój adres e-mail, a system automatycznie wyśle potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia przez sklep, a także każdorazowo poinformuje o zmianie statusu reklamacji. Ponadto wszystkie wiadomości wysyłane przez wwReklamacje są rejestrowane i można je podejrzeć w dowolnym momencie.

    • Wygodny moduł klienta

      Moduł składania reklamacji

      Integrując system wwReklamacje ze stroną sklepu, klienci otrzymują możliwość samodzielnego złożenia reklamacji oraz swobodny dostęp do śledzenia statusu zgłoszenia. Jest to idealne rozwiązanie dla sklepów prowadzących sprzedaż on-line. Pozwala zaoszczędzić czas i skraca cały proces reklamacyjny do niezbędnego minimum.

      Moduł jest w pełni elastyczny - istnieje możliwość zmiany jego wysokości i szerokości, układu przycisków, a także dodania własnej treści.