Zamknięcie systemu wwReklamacje.
Szanowni Państwo,
W ostatnich dniach podjęliśmy trudną decyzję o zamknięciu systemu wwReklamacje
z dniem 31.03.2020 r. Postanowienie to wynika z ogólnej polityki naszej firmy
i zmiany kierunku rozwoju.
Wyłączyliśmy możliwość zakładania nowych kont testowych oraz wykupienia pakietu przez nowo zarejestrowanych Użytkowników.
Aktualnie z platformy mogą korzystać tylko nasi obecni Klienci, przedłużając ważność systemu jedynie na okresy jedno-miesięczne, aż do końca marca (do dnia 31.03.2020r.). Oczywiście Klienci, którzy posiadają pakiet opłacony na dłużej mogą swobodnie użytkować system aż do momentu wygaśnięcia okresu ważności.
Dziękujemy za zainteresowanie naszym systemem. Cieszymy się, że przez 9 lat mogliśmy wspierać wiele polskich firm w zarządzaniu ich procesami reklamacyjnymi.
Pozdrawiamy,
Zespół wwReklamacje
|
Pakiet dla małych sklepów.
Kompleksowa obsługa procesu reklamacyjnego (dla jednego użytkownika).
|
Pakiet dla placówek średniej wielkości.
Podstawowa funkcjonalność wzbogacona o m.in. indywidualne konta dla wielu pracowników.
|
Pakiet dla dużych sklepów, sieci sklepów i hurtowni.
Pełna funkcjonalność, w tym obsługa wielu placówek i zaawansowana personalizacja.
|
15-dniowy okres bezpłatnych testów
|
|
|
|
Sporządzanie i wyszukiwanie reklamacji
|
|
|
|
Tworzenie procesu reklamacji wg indywidualnych preferencji
|
|
|
|
Monitoring terminów reklamacji
|
|
|
|
Przypomnienia i notatki dla każdej reklamacji
|
|
|
|
Powiadomienia e-mail dla klientów i sklepów
|
|
|
|
Dopasowanie formularzy reklamacyjnych
|
|
|
|
Personalizacja widoku list reklamacji
|
|
|
|
Integracja systemu z własną stroną sklepu
|
|
|
|
Informacja dla klientów o bieżącym stanie reklamacji
|
|
|
|
Formularz odstąpienia od umowy (zwrotu)
|
|
|
|
Indywidualne konta dla wielu pracowników
|
|
|
|
Przypisywanie reklamacji do poszczególnych pracowników
|
|
|
|
Powiadomienia e-mail dla zew. serwisów naprawczych
|
|
|
|
Potwierdzenia przyjęcia reklamacji przez serwis
|
|
|
|
Obsługa wielu sklepów
|
|
|
|
Dodawanie własnych etykiet (tagów) do zgłoszeń
|
|
|
|
Zbiorcze widoki wszystkich sklepów w systemie
|
|
|
|
Statystyki reklamacji
|
|
|
|
Szablony wiadomości e-mail
|
|
|
|
Lista częstych usterek
|
|
|
|
Lista mailowa zewnętrznych serwisów
|
|
|
|
|
|
|
|
* - cena obejmuje wdrożenie systemu do 3 sklepów.
System wwReklamacje dostępny jest w formie trzech różnych pakietów, dostosowanych pod względem funkcjonalności do rozmiaru działalności handlowej. Zapoznaj się z charakterystyką poszczególnych pakietów i wybierz rozwiązanie optymalnie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.
Podane ceny są cenami netto. Koszty usług dodatkowych są ustalane indywidualnie.
|
Powiadomienia SMS dla klientów o przyjęciu reklamacji, zmianie statusu rozpatrywania ich reklamacji, decyzji końcowej. Nowość! |
Personalizacja ustawień systemu do indywidualnych potrzeb. |
Automatyczne wypełnianie formularzy reklamacyjnych na podstawie danych ze sklepu lub innego zewnętrznego systemu. |
Eksport danych reklamacyjnych do różnych formatów (m.in. CSV, XML, Excel, JSON). |
Wdrożenie systemu na serwerze dedykowanym. |
Wprowadzanie innych modyfikacji na życzenie klienta. |
W sprawach usług dodatkowych prosimy skorzystać z naszego formularza kontaktowego: |
|
Konto PRO dla producentów, importerów oraz dystrybutorów
Z myślą o producentach, importerach oraz dystrybutorach przygotowaliśmy specjalną ofertę w znacznym stopniu usprawniającą proces reklamacji, podnosząc tym samym jakość świadczonych usług. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji: kontopro@wwreklamacje.pl.