Zamknięcie systemu wwReklamacje.

Szanowni Państwo,

W ostatnich dniach podjęliśmy trudną decyzję o zamknięciu systemu wwReklamacje z dniem 31.03.2020 r. Postanowienie to wynika z ogólnej polityki naszej firmy i zmiany kierunku rozwoju.

Wyłączyliśmy możliwość zakładania nowych kont testowych oraz wykupienia pakietu przez nowo zarejestrowanych Użytkowników.

Aktualnie z platformy mogą korzystać tylko nasi obecni Klienci, przedłużając ważność systemu jedynie na okresy jedno-miesięczne, aż do końca marca (do dnia 31.03.2020r.). Oczywiście Klienci, którzy posiadają pakiet opłacony na dłużej mogą swobodnie użytkować system aż do momentu wygaśnięcia okresu ważności.

Dziękujemy za zainteresowanie naszym systemem. Cieszymy się, że przez 9 lat mogliśmy wspierać wiele polskich firm w zarządzaniu ich procesami reklamacyjnymi.

Pozdrawiamy,
Zespół wwReklamacje

Pakiet dla małych sklepów.

Kompleksowa obsługa
procesu reklamacyjnego
(dla jednego użytkownika).

Pakiet dla placówek średniej wielkości.

Podstawowa funkcjonalność
wzbogacona o m.in. indywidualne
konta dla wielu pracowników.

Pakiet dla dużych sklepów,
sieci sklepów i hurtowni.

Pełna funkcjonalność,
w tym obsługa wielu placówek
i zaawansowana personalizacja.

15-dniowy okres bezpłatnych testów      
Sporządzanie i wyszukiwanie reklamacji      
Tworzenie procesu reklamacji wg indywidualnych preferencji      
Monitoring terminów reklamacji      
Przypomnienia i notatki dla każdej reklamacji      
Powiadomienia e-mail dla klientów i sklepów      
Dopasowanie formularzy reklamacyjnych      
Personalizacja widoku list reklamacji      
Integracja systemu z własną stroną sklepu      
Informacja dla klientów o bieżącym stanie reklamacji      
Formularz odstąpienia od umowy (zwrotu)      
Indywidualne konta dla wielu pracowników      
Przypisywanie reklamacji do poszczególnych pracowników      
Powiadomienia e-mail dla zew. serwisów naprawczych      
Potwierdzenia przyjęcia reklamacji przez serwis      
Obsługa wielu sklepów      
Dodawanie własnych etykiet (tagów) do zgłoszeń      
Zbiorcze widoki wszystkich sklepów w systemie      
Statystyki reklamacji      
Szablony wiadomości e-mail      
Lista częstych usterek      
Lista mailowa zewnętrznych serwisów      
 

* - cena obejmuje wdrożenie systemu do 3 sklepów.

System wwReklamacje dostępny jest w formie trzech różnych pakietów, dostosowanych pod względem funkcjonalności do rozmiaru działalności handlowej. Zapoznaj się z charakterystyką poszczególnych pakietów i wybierz rozwiązanie optymalnie dopasowane do potrzeb Twojego biznesu.

Podane ceny są cenami netto. Koszty usług dodatkowych są ustalane indywidualnie.

 
 Powiadomienia SMS dla klientów o przyjęciu reklamacji, zmianie statusu rozpatrywania ich reklamacji, decyzji końcowej. Nowość!
 Personalizacja ustawień systemu do indywidualnych potrzeb.
 Automatyczne wypełnianie formularzy reklamacyjnych na podstawie danych ze sklepu lub innego zewnętrznego systemu.
 Eksport danych reklamacyjnych do różnych formatów (m.in. CSV, XML, Excel, JSON).
 Wdrożenie systemu na serwerze dedykowanym.
 Wprowadzanie innych modyfikacji na życzenie klienta.
W sprawach usług dodatkowych prosimy skorzystać z naszego formularza kontaktowego:
 

Konto PRO dla producentów, importerów oraz dystrybutorów

Z myślą o producentach, importerach oraz dystrybutorach przygotowaliśmy specjalną ofertę w znacznym stopniu usprawniającą proces reklamacji, podnosząc tym samym jakość świadczonych usług. Skontaktuj się z nami, aby uzyskać więcej informacji: kontopro@wwreklamacje.pl.